Lilianna Kupaj
Coach Master Trainer ICI
Trener Transforming Communication
Coach Superwizor Izby Coachingu
Praktyk Integrującej Obecności
Konsultant Zarządzania



Jestem autorką i trenerem programu Szkoły Coachingu akredytowanego w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Coachów ICI. Specjalizuję się w coachingu: life, biznes i edu. Moja Program Szkoły posiada najwyższą akredytację Coach Master Trainer International Association of Coaching Institutes. Jestem, także akredytowanym coachem superwizorem Izby Coachingu. Pracuję jako mentor, superwizor i wykładowca akademicki.
Zapoczątkowałam w Polsce nurt coachingu edukacyjnego i wypuściłam w świat pierwszych Nauczycieli – Coachów.
Jestem kobietą biznesu uhonorowaną w 2015 r. tytułem Kreator Kompetencji Społecznych. W 2012 roku zostałam nominowana na Ambasadorkę Przedsiębiorczości Kobiet. Znalazłam się w prestiżowym gronie najlepszych Coachów i Trenerów polskich w „Leksykonie coachów trenerów mówców polskich” wydanym przez Wydawnictwo GALL w 2015 roku. Jestem Prezesem Fundacji Świadomego Rozwoju Edukacji.
Posiadam uprawnienia trenerskie do uczenia metody Transforming Communications™. Jest to komunikacja skierowana do ludzi na wymagających stanowiskach (zarządy firm, menadżerowie oświaty,terapeuci, trenerzy, coachowie).
Dysponuję ponad 1000 godzin doświadczenia w przeprowadzaniu indywidualnych sesji coachingowych i ponad 5000 godzin na sali szkoleniowej jako trener prowadzący.
Moją pasją jest wspieranie klientów w ich drodze odkrywania własnego potencjału i talentów. Najważniejsze wartości w moim życiu to miłość i wiara w drugiego człowieka. Jak nie pracuję z ludźmi, to piszę książki. Często przebywam w lesie, aby połączyć się z naturą. Czerpię siłę ze świata przyrody. Uważam się za szczęśliwą i spełnioną kobietę.
Wiesława Krysa
Coach, trener ICI,
Nauczyciel dyplomowany
Jej pasję i zaangażowanie w działania na rzecz polskiej oświaty potwierdzają m.in. dwie nagrody Prezydenta miasta Tarnowa za wyróżniające osiągnięcia w pracy dydaktyczno – wychowawczej, a także 5 nagród Dyrektora szkoły. Pracuje jako wykładowca kompetencji coachingowych i komunikacji transformującej.
Prowadzi szkolenia dla nauczycieli, pedagogów, psychologów, bibliotekarzy, doradców metodycznych i zawodowych oraz kadry zarządzającej oświatą. Jak nikt inny, własnym doświadczeniem może potwierdzić skuteczność wprowadzania do szkół metod coachingowych. Autorka publikacji w prasie pedagogicznej: „Co słychać”, „Szkoła Specjalna”, „Wychowawca”, „Świat ciszy” oraz w Internecie: „Edukator 2”, „Trendy”, „Hejnał Oświatowy”. Współautorka książek “Kompetencje coachingowe nauczycieli”, oraz “Kompetencje trenerskie w pracy nauczyciela”. Współautorka monografii naukowej „Coaching jako konstruktywny dialog”. Laureatka tytułu „Kreatywny Nauczyciel Małopolski” (2015 rok). Ekspert podczas XIII Ogólnopolskiej Konferencji Kadry Kierowniczej Oświaty w Krakowie na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego (marzec 2016). Prelegent podczas VII Międzynarodowej Naukowej Konferencji Coachingu na Akademii Lena Koźmińskiego w Warszawie (czerwiec 2016). Jej pasją są podróże, poznawanie świata u boku męża – podróżnika, bycie z ludźmi.
W 2008 r. zdobyła I nagrodę za artykuł o podróży do Gruzji w portalu internetowym Travelbit. Sama określa swoją misję jako zasilanie życia najpiękniejszymi formami darów: miłością, troskliwością, przyjaźnią i uznaniem, zgodnie z maksymą “co zasiejesz, to zbierzesz”.
Agnieszka Barszcz
certyfikowany coach Gallupa
coach mocnych stron Strengths Community
life & edu coach ICI
Jestem coachem z certyfikacją Advanced Fundamental Coaching Skills ICI (International Association of Coaching Institutes). Pracuję w oparciu o standardy i kodeks etyczny ICI. W pracy coacha opieram się głównie na modelu coachingu wielopoziomowego Roberta Dilts’a i wdrażam motto „Mikrokorekty powodują makrozmiany”. Wierzę, że zmieniając siebie zmieniamy nasze otoczenie, nasz świat.
Jestem również coachem mocnych stron z certyfikatem Strengths Community Coach – pomagam ludziom w rozwijaniu ich potencjału i przekuwaniu na mocne strony w oparciu o test Clifton Strengths (zwany popularnie testem Gallupa). Wspieram ich w czerpaniu siły i motywacji ze zrozumienia ich naturalnych wzorców myślenia i działania, intencjonalnym – produktywnym wykorzystaniu ich mocnych stron do własnych celów zawodowych i prywatnych, dzięki czemu mogą osiągać najbardziej ambitne cele.
W mojej pracy szczególnie mocno koncentruję się na edukacji – na uczniach i nauczycielach. Tym pierwszym pomagam odkryć ich potencjał, talenty przy pomocy testu StrengthsExplorer (10-14 lat) i CliftonStrengths (młodzież starsza). Wspieram ich w rozwijaniu mocnych stron i budowaniu pewności siebie na tym co stanowi ich naturalną, wrodzoną siłę. Towarzyszę również ich rodzicom w intencjonalnym i pozytywnym podejściu do rozwoju swojego dziecka.
Nauczycielom pomagam odkryć ich mocne strony i wykorzystać je w optymalizacji ich stylu uczenia, tak by praca nauczyciela była dla nich nie tylko satysfakcjonująca, ale i fascynująca. Moje motto w pracy z nauczycielami i edukatorami brzmi: „Edukacja to relacja”.