fbpx

Kadra

Lilianna Kupaj
Coach Master Trainer ICI
Trener Transforming Communication
Coach Superwizor Izby Coachingu
Praktyk Integrującej Obecności
Konsultant Zarządzania

13 lat temu zafascynowała się coachingiem, ponieważ przeszła totalną metamorfozę swojego życia. Chciała dzielić się tym z innymi. To był główny powód powstania firmy. Coaching działa, wpływa na życiowe wartości, przekonania, a poprzez to wpływa na sposób myślenia i rezultaty działania. Po czterech latach od powstania firmy zaczęła pisać. W 2012 roku pojawiła się pierwsza książka “Coaching przy kuchennym stole”, potem “Twój podręczny Mentor”. W 2014 i 2015 kolejne książki we współautorstwie “Kompetencje coachingowe w pracy nauczyciela” oraz “Kompetencje trenerskie nauczyciela”. Zaczęła promować coaching w edukacji jako sposób na rozwijanie potencjału nauczyciela i ucznia. Ten rodzaj coachingu zrobił niesamowita furorę. Zanim MEN go wypromował ona już to zrobiła. Z Małopolski ruszyła w Polskę, robiąc coraz więcej kursów coachingowych biznesowych i edukacyjnych. Kolejna książka “Świadoma i piękna” w 2016 roku rozwijająca wartości, w niej swoje historie opowiadają klienci szkoły. 2017 rok – powstały karty SENS, karty wartości pomagające prowadzić sesje coachingowe, treningi, czy lekcje w szkołach. Piękne zdjęcia i głębokie pytania. W roku 2018 powstał kalendarz Świadomej i Pięknej Kobiety, w roku 2019 powstały karty EMOCJI – narzędzie coachingowe, trenerskie. W roku 2020 powstały karty SERCA.

Jest autorką i trenerem programu Szkoły Coachingu akredytowanego w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Coachów ICI. Specjalizuje się w coachingu: life, biznes i edu.  Jej program Szkoły posiada akredytację Coach Master Trainer International Association of Coaching Institutes. Jest, także akredytowanym coachem superwizorem Izby Coachingu. Pracuje jako mentor,  superwizor i wykładowca akademicki.

Zapoczątkowała w Polsce nurt coachingu edukacyjnego i wypuściła w świat pierwszych Nauczycieli – Coachów.

Jeste kobietą biznesu uhonorowaną w 2015 r. tytułem Kreator Kompetencji Społecznych. W 2012 roku została nominowana na Ambasadorkę Przedsiębiorczości Kobiet. Znalazła się w prestiżowym gronie najlepszych Coachów i Trenerów polskich w „Leksykonie coachów trenerów mówców polskich” wydanym przez Wydawnictwo GALL w 2015 roku.

Posiada uprawnienia trenerskie do uczenia metody Transforming Communications™. Jest to komunikacja skierowana do ludzi na  wymagających stanowiskach (zarządy firm, menadżerowie oświaty,terapeuci, trenerzy, coachowie).

Dysponuje ponad 1000 godzin doświadczenia w przeprowadzaniu indywidualnych sesji coachingowych i ponad 5000 godzin na sali szkoleniowej jako trener prowadzący.

Jej pasją jest wspieranie klientów w ich drodze odkrywania własnego potencjału i talentów. Najważniejsze wartości w jej życiu to miłość i wiara w drugiego człowieka. Jak nie pracuje z ludźmi, to pisze książki. Często przebywa w lesie, aby połączyć się z naturą. Czerpię siłę ze świata przyrody. Uważa się za szczęśliwą i spełnioną kobietę.

Wiesława Krysa
Coach, trener ICI,
Nauczyciel dyplomowany

Jej pasję i zaangażowanie w działania na rzecz polskiej oświaty potwierdzają m.in. dwie nagrody Prezydenta miasta Tarnowa za wyróżniające osiągnięcia w pracy dydaktyczno – wychowawczej, a także 5 nagród Dyrektora szkoły. Pracuje jako wykładowca kompetencji coachingowych i komunikacji transformującej.

Prowadzi szkolenia dla nauczycieli, pedagogów, psychologów, bibliotekarzy, doradców metodycznych i zawodowych oraz kadry zarządzającej oświatą. Jak nikt inny, własnym doświadczeniem może potwierdzić skuteczność wprowadzania do szkół metod coachingowych. Autorka publikacji w prasie pedagogicznej: „Co słychać”, „Szkoła Specjalna”, „Wychowawca”, „Świat ciszy” oraz w Internecie: „Edukator 2”, „Trendy”, „Hejnał Oświatowy”. Współautorka książek “Kompetencje coachingowe nauczycieli”, oraz “Kompetencje trenerskie w pracy nauczyciela”.  Współautorka monografii naukowej „Coaching jako konstruktywny dialog”. Laureatka tytułu „Kreatywny Nauczyciel Małopolski” (2015 rok). Ekspert podczas XIII Ogólnopolskiej Konferencji Kadry Kierowniczej Oświaty w Krakowie na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego (marzec 2016). Prelegent podczas VII Międzynarodowej Naukowej Konferencji Coachingu na Akademii Lena Koźmińskiego w Warszawie (czerwiec 2016). Jej pasją są podróże, poznawanie świata u boku męża – podróżnika, bycie z ludźmi.

W 2008 r. zdobyła I nagrodę za artykuł o podróży do Gruzji w portalu internetowym Travelbit. Sama określa swoją misję jako zasilanie życia najpiękniejszymi formami darów: miłością, troskliwością, przyjaźnią i uznaniem, zgodnie z maksymą “co zasiejesz, to zbierzesz”.

Agnieszka Barszcz
certyfikowany coach Gallupa
coach mocnych stron Strengths Community
life & edu coach ICI

Jeste coachem z certyfikacją Advanced Fundamental Coaching Skills ICI (International Association of Coaching Institutes). Pracuje w oparciu o standardy i kodeks etyczny ICI. W pracy coacha opiera się głównie na modelu coachingu wielopoziomowego Roberta Dilts’a i wdraża motto „Mikrokorekty powodują makrozmiany”. Wierzy, że zmieniając siebie zmieniamy nasze otoczenie, nasz świat.

Jeste również coachem mocnych stron z certyfikatem Strengths Community Coach – pomaga ludziom w rozwijaniu ich potencjału i przekuwaniu na mocne strony w oparciu o test Clifton Strengths (zwany popularnie testem Gallupa). Wspieram ich w czerpaniu siły i motywacji ze zrozumienia ich naturalnych wzorców myślenia i działania, intencjonalnym – produktywnym wykorzystaniu ich mocnych stron do własnych celów zawodowych i prywatnych, dzięki czemu mogą osiągać najbardziej ambitne cele.

W  pracy szczególnie mocno koncentruje się na edukacji – na uczniach i nauczycielach. Tym pierwszym pomaga odkryć ich potencjał, talenty przy pomocy testu StrengthsExplorer (10-14 lat) i CliftonStrengths (młodzież starsza). Wspiera ich w rozwijaniu mocnych stron i budowaniu pewności siebie na tym co stanowi ich naturalną, wrodzoną siłę. Towarzyszy również ich rodzicom w intencjonalnym i pozytywnym podejściu do rozwoju swojego dziecka.

Nauczycielom pomaga odkryć ich mocne strony i wykorzystać je w optymalizacji ich stylu uczenia, tak by praca nauczyciela była dla nich nie tylko satysfakcjonująca, ale i fascynująca. Jej motto w pracy z nauczycielami i edukatorami brzmi: „Edukacja to relacja”.