Z cyklu: przeglądaj z Nami literaturę Coachingową 🙂
Dziś przedstawiamy Wam recenzję książki pt. “Coaching inteligencji emocjonalnej” – S. Neale, L. Spencer – Arnell,
L. Wilson, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2010.
Coaching i inteligencja emocjonalna to dwa elementy, które tworzą razem wyjątkową metodę rozwoju osobistego. Niniejsza książka mówi o tym, co możesz osiągnąć jeśli je połączysz.
W książce poruszony jest temat umiejętności i wiedzy, które są niezbędne do tego, żeby zostać dobrym coachem. Zawarta jest tu także szczegółowa analiza nastawień i nawyków, które mają prawdziwy wpływ na wydajność naszych działań.
Inteligencja emocjonalna i coaching są w taki sposób zestawione, aby czytelnik podniósł wydajność swoją oraz innych osób. Zatem znajdziecie liczne wskazówki pozwalające doskonalić Wasze umiejętności lub kierowanie rozwojem innych.
Autorzy książki pokazują, że rozwój inteligencji emocjonalnej bezpośrednio przekłada się do lepszych wyników w biznesie.
Podsumowując, dzięki książce będziecie mogli:
– spojrzeć z nowej perspektywy na metody rozwoju osobistego,
– zwiększyć swoją świadomość i odpowiedzialność,
– rozwinąć umiejętność prowadzenia coachingu dla innych osób, np. podwładnych,
– poznać skuteczne sposoby rozpoznawania emocji i zarządzania nimi,
– zidentyfikować, ale też skorygować swoją postawę życiową,
– nauczyć się wyznaczać cele, dzięki którym osiągnięcie prawdziwą satysfakcję.
Gorąco polecamy przeczytanie tej książki szczególnie osobom, które zarządzają pracownikami !!! 🙂
Już za kilka dni recenzja nowej książki.