Lilianna Kupaj

- Coach Master Trainer ICI
- Trener Transforming Communication
- Coach Superwizor Izby Coachingu
- Praktyk Integrującej Obecności
- Konsultant Zarządzania
15 lat temu zafascynowała się coachingiem, ponieważ przeszła totalną metamorfozę swojego życia. Chciała dzielić się tym z innymi. To był główny powód powstania firmy. Coaching działa, wpływa na życiowe wartości, przekonania, a poprzez to wpływa na sposób myślenia i rezultaty działania.
Po czterech latach od powstania firmy zaczęła pisać. W 2012 roku pojawiła się pierwsza książka “Coaching przy kuchennym stole”, potem “Twój podręczny Mentor”. W 2014 i 2015 kolejne książki we współautorstwie “Kompetencje coachingowe w pracy nauczyciela” oraz “Kompetencje trenerskie nauczyciela”. Zaczęła promować coaching w edukacji jako sposób na rozwijanie potencjału nauczyciela i ucznia. Ten rodzaj coachingu zrobił niesamowita furorę. Zanim MEN go wypromował ona już to zrobiła. Z Małopolski ruszyła w Polskę, robiąc coraz więcej kursów coachingowych biznesowych i edukacyjnych. Kolejna książka “Świadoma i piękna” w 2016 roku rozwijająca wartości, w niej swoje historie opowiadają klienci szkoły. 2017 rok – powstały karty SENS, karty wartości pomagające prowadzić sesje coachingowe, treningi, czy lekcje w szkołach. Piękne zdjęcia i głębokie pytania. W roku 2018 powstał kalendarz Świadomej i Pięknej swiadoma-i-piekna-12-miesiecy-z-zycia-kobiety, w roku 2019 powstały karty EMOCJI – narzędzie coachingowe, trenerskie. W roku 2020 powstały KARTY SERCA.
Jest autorką i trenerem programu Szkoły Coachingu akredytowanego w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Coachów ICI. Specjalizuje się w coachingu: life, biznes i edu. Jej program Szkoły posiada akredytację Coach Master Trainer International Association of Coaching Institutes. Jest, także akredytowanym coachem superwizorem Izby Coachingu. Pracuje jako mentor, superwizor i wykładowca akademicki.
Zapoczątkowała w Polsce nurt coachingu edukacyjnego i wypuściła w świat pierwszych Nauczycieli – Coachów.
Jest kobietą biznesu uhonorowaną w 2015 r. tytułem Kreator Kompetencji Społecznych. W 2012 roku została nominowana na Ambasadorkę Przedsiębiorczości Kobiet. Znalazła się w prestiżowym gronie najlepszych Coachów i Trenerów polskich w „Leksykonie coachów trenerów mówców polskich” wydanym przez Wydawnictwo GALL w 2015 roku.
Jest kobietą biznesu uhonorowaną w 2015 r. tytułem Kreator Kompetencji Społecznych. W 2012 roku została nominowana na Ambasadorkę Przedsiębiorczości Kobiet. Znalazła się w prestiżowym gronie najlepszych Coachów i Trenerów polskich w „Leksykonie coachów trenerów mówców polskich” wydanym przez Wydawnictwo GALL w 2015 roku.
Posiada uprawnienia trenerskie do uczenia metody Transforming Communications™. Jest to komunikacja skierowana do ludzi na wymagających stanowiskach (zarządy firm, menadżerowie oświaty,terapeuci, trenerzy, coachowie).
Dysponuje ponad 2000 godzin doświadczenia w przeprowadzaniu indywidualnych sesji coachingowych i ponad 10 000 godzin na sali szkoleniowej jako trener prowadzący.
Jej pasją jest wspieranie klientów w ich drodze odkrywania własnego potencjału i talentów. Najważniejsze wartości w jej życiu to miłość i wiara w drugiego człowieka. Jak nie pracuje z ludźmi, to pisze książki. Często przebywa w lesie, aby połączyć się z naturą. Czerpie siłę ze świata przyrody. Uważa się za szczęśliwą i spełnioną kobietę.
Wiesława Krysa

- Coach ICI
- Trener
- Nauczyciel dyplomowany
Jej pasję i zaangażowanie w działania na rzecz polskiej oświaty potwierdzają m.in. dwie nagrody Prezydenta miasta Tarnowa za wyróżniające osiągnięcia w pracy dydaktyczno – wychowawczej, a także 5 nagród Dyrektora szkoły. Pracuje jako wykładowca kompetencji coachingowych i komunikacji transformującej.
Prowadzi szkolenia dla nauczycieli, pedagogów, psychologów, bibliotekarzy, doradców metodycznych i zawodowych oraz kadry zarządzającej oświatą. Jak nikt inny, własnym doświadczeniem może potwierdzić skuteczność wprowadzania do szkół metod coachingowych.
Autorka publikacji w prasie pedagogicznej: „Co słychać”, „Szkoła Specjalna”, „Wychowawca”, „Świat ciszy” oraz w Internecie: „Edukator 2”, „Trendy”, „Hejnał Oświatowy”. Współautorka książek “Kompetencje coachingowe nauczycieli”, oraz “Kompetencje trenerskie w pracy nauczyciela”. Współautorka monografii naukowej „Coaching jako konstruktywny dialog”. Laureatka tytułu „Kreatywny Nauczyciel Małopolski” (2015 rok).
Ekspert podczas XIII Ogólnopolskiej Konferencji Kadry Kierowniczej Oświaty w Krakowie na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego (marzec 2016). Prelegent podczas VII Międzynarodowej Naukowej Konferencji Coachingu na Akademii Lena Koźmińskiego w Warszawie (czerwiec 2016).
Jej pasją są podróże, poznawanie świata u boku męża – podróżnika, bycie z ludźmi.
W 2008 r. zdobyła I nagrodę za artykuł o podróży do Gruzji w portalu internetowym Travelbit. Sama określa swoją misję jako zasilanie życia najpiękniejszymi formami darów: miłością, troskliwością, przyjaźnią i uznaniem, zgodnie z maksymą “co zasiejesz, to zbierzesz”.
Agnieszka Barszcz

- Certyfikowany coach Gallupa
- Coach mocnych stron Strengths Community
- Life & edu coach
- Advanced Fundamental Coaching Skills ICI
Jest coachem z certyfikacją Advanced Fundamental Coaching Skills ICI (International Association of Coaching Institutes). Pracuje w oparciu o standardy i kodeks etyczny ICI. W pracy coacha opiera się głównie na modelu coachingu wielopoziomowego Roberta Dilts’a i wdraża motto „Mikrokorekty powodują makrozmiany”. Wierzy, że zmieniając siebie zmieniamy nasze otoczenie, nasz świat.
Jest również coachem mocnych stron z certyfikatem Strengths Community Coach – pomaga ludziom w rozwijaniu ich potencjału i przekuwaniu na mocne strony w oparciu o test Clifton Strengths (zwany popularnie testem Gallupa). Wspieram ich w czerpaniu siły i motywacji ze zrozumienia ich naturalnych wzorców myślenia i działania, intencjonalnym – produktywnym wykorzystaniu ich mocnych stron do własnych celów zawodowych i prywatnych, dzięki czemu mogą osiągać najbardziej ambitne cele.
W pracy szczególnie mocno koncentruje się na edukacji – na uczniach i nauczycielach. Tym pierwszym pomaga odkryć ich potencjał, talenty przy pomocy testu StrengthsExplorer (10-14 lat) i CliftonStrengths (młodzież starsza). Wspiera ich w rozwijaniu mocnych stron i budowaniu pewności siebie na tym co stanowi ich naturalną, wrodzoną siłę. Towarzyszy również ich rodzicom w intencjonalnym i pozytywnym podejściu do rozwoju swojego dziecka.
Nauczycielom pomaga odkryć ich mocne strony i wykorzystać je w optymalizacji ich stylu uczenia, tak by praca nauczyciela była dla nich nie tylko satysfakcjonująca, ale i fascynująca. Jej motto w pracy z nauczycielami i edukatorami brzmi: „Edukacja to relacja”.
Ewelina Samolej

- Coach ICI,
- Coach językowy,
- Expat Coach,
- Trener kompetencji społecznych,
Jest certyfikowanym coachem International Association of Coaching Institutes, który proces coachingowy prowadzi w języku angielskim oraz polskim. Przygodę z coachingiem rozpoczęła w 2013 roku i doskonaliła swoje umiejętności w Szkole Coachingu, następnie uzyskując akredytację międzynarodową u Richarda Bolstad, i kolejny stopień u Lilianny Kupaj. Praktykowała w Kanadzie i Polsce, w sesjach face to face oraz online. Z wdzięcznością towarzyszy klientom widząc piękne zmiany w ich życiu.
Ciekawość świata spowodowała, że mieszkała i pracowała w USA, a w 2015 roku wraz z rodziną zamieszkała i pracowała w Montrealu, gdzie zdobyła doświadczenie w handlu i relacjach międzynarodowych. Jako Expat, w procesie relokacji, zdobyła cenne doświadczenie i dziś jako Expat Coach wspiera innych w procesie zmian tj. przeprowadzka do innego kraju, adaptacja w nowej kulturze, budowanie kompetencji międzykulturowej czy współtworzenie indywidualnego planu działania. Jest zdania, że relacje międzyludzkie w życiu zawodowym oraz prywatnym są cenne, a nasze postawy i umiejętności mogą sprawiać, iż otwieramy się na drugiego człowieka lub zamykamy.
Uważność na słowa i inspiracja językiem, jako kanałem komunikacji z drugim człowiekiem sprawiła, że jako filolog anglistyki i rusycystyki, a dziś Coach Językowy efektywnie aktywuje językowy potencjał oraz wspiera w pokonywaniu językowych blokad. Lata pracy w szkołach językowych zbudowały jej doświadczenie, a w połączeniu z modelami coachingowymi zapewnia skuteczność w procesie realizacji celów językowych utrzymując zaangażowanie klientów